رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی: حمایت از واحدهای فناور و شرکت های تازه کار دانش بنیان، از مهمترین اهداف مرکز رشد پارک علم و فناوری در استان است.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 15 September 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نوری نیا رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در حاشیه نشست هماهنگی ایجاد این مرکز با نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی گفت: حمایت از واحدهای فناور و هسته ها و شرکت های تازه کاردانش بنیان برای ارتقا و رشد تا رسیدن به خودکفایی از مهمترین اهداف تاسیس مرکز رشد پارک علم و فناوری در نقاط مختلف استان است.

وی با تقدیر از استاندار آذربایجان غربی ، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس و فرماندار خوی در کمک به راه اندازی این مرکز در خوی افزود: در حال حاضر پارک علم و فناوری استان 180 شرکت و واحد دانش بنیان را در استان حمایت می کند که با راه اندازی مرکز رشد در خوی شاهد افزایش این تعداد خواهیم بود.


نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در سال تولید، دانش بنیان واشتغال آفرین و با توجه به ظرفیت های فناورانه شهرستان خوی کارهای ایجاد و تاسیس این مرکز از دو سال قبل پیگیری می شود که با حمایت های استاندار آذربایجان غربی و تلاش های مجموعه مدیریت شهرستان به ثمر نشست.


وی تصریح کرد: با توجه به برخوداری این مرکز از توان و امتیازات مناطق آزاد و حمایت ها و معافیت های مالیاتی، فرصت بسیار خوبی برای شرکت های دانش بنیان برای دستیابی به تکنولوژی بومی در شهرستان فراهم می شود.


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: برای ایجاد این مرکز رشد 20 هکتار زمین برای تاسیس و فعالیت شرکت های دانش بنیان در خوی اختصاص یافته و این مرکز تا پایان مهرماه امسال به بهره برداری می رسد، است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار