رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: با هدف حمایت خانواده‌های زندانیان و سرمایه گذاران در حوزه زندان ها، مصمم هستیم آمار زندانیانی را که شرایط اشتغال و درآمدزایی دارند، افزایش دهیم.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ 07 September 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ضمن تشریح برنامه های مختلف این سازمان، حرفه آموزی و اشتغال زندانیان را از مهم ترین برنامه های سازمان زندان ها عنوان کرد و گفت: با توجه به حمایت های مجلس شورای اسلامی، برای حمایت از افرادی که در حوزه زندان ها سرمایه کذاری می کنند مصمم هستیم جمعیت زندانیان واجد شرایط اشتغال را به نحو چشمگیری افزایش دهیم .

آقای محمدی افزود: توجه به مسائل فرهنگی در زندان ها و توجه به خانواده های زندانیان از دیگر برنامه های مهم سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کسی که مسئولیت نگهداری از زندانی را بر عهده دارد، برای آزادی زندانی دعا و تلاش می کند که این مهم از ظرفیت های بزرگ دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: در دین مبین اسلام در کنار دستور تنبیه و تربیت زندانی دستور به تلاش برای بازگرداندن او به زندگی و عفو و بخشش زندانی خودنمایی می کند که همه از ظرفیت های دین انسان ساز اسلام به شمار می رود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز گفت: به لطف حمایت های نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و تعامل سازنده بین دستگاه های مختلف توانستیم پارسال ۳۰ فقره قتل عمد و قصاص نفس را با مصالحه و سازش مختومه کنیم که باید به این آمار ۱۹ فقره دیگر را به عنوان عملکرد امسال اضافه کنیم که دستاورد بزرگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار