مدیر کل ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره)آذربایجان‌غربی از اعزام زائر اولی‌ها به کربلای معلی بصورت رایگان از خانه‌های محلات در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ 02 September 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رضا عزتی عصر امروز در مراسم اعزام زائران عتبات عالیات در مصلای ارومیه با اشاره به طرح ستاد برای اعزام زائر اولی‌ها اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، ۵۶۰ زائر اولی استان را به پیاده روی اربعین اعزام می کند.

وی تصریح کرد:پیاده روی اربعین در راستای اشاعه فرهنگ عاشورا و اهداف قیام امام حسین(ع) است، فرصتی برای معرفی تشیع و نهضت حسینی به جهان به حساب می آید.

مديرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به این که این کاروان‌ها در قالب کاروان‌های رهسپاران عصر ظهور اعزام می‌شوند گفت: این زائران در قالب ۱۳ اتوبوس با اعتبار ۱۰میلیارد ریال به زیارت اربعین سید و سالار شهیدان اعزام می‌شوند.

عزتی افزود:این زائران سرگروه‌ها و فعالان طرح تحول ۲۰۲۰ محله‌ها تحت نظارت ستاد احرایی فرمان حضرت امام (ره)هستند که با هدف بررسی مسائل و مشکلات محله‌های کم برخوردار و انتقال آن به دستگاه‌های اجرایی مربوط فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار