کد خبر: ۱۰۶۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ 27 August 2022

استان آذربایجان غربی و مرکز آن، شهر ارومیه، از قطب‌های کشاورزی ایران بوده و از این نظر اهمیت ویژه‌ای در اقتصاد کشاورزی ایران دارند. به دلیل رونق بخش کشاورزی، کارخانجات صنایع غذایی نیز رشد و توسعه بسیاری در ارومیه داشته و بخش زیادی از فرصت‌های شغلی این شهرستان به این دسته از کارخانجات اختصاص دارد. هرچند، استخدام کارخانجات در ارومیه محدود به صنایع غذایی نمی‌شود. اگر به دنبال فرصت‌های شغلی کارخانجات ارومیه هستید، با این مطلب همراه باشید. در ادامه، به بررسی استخدام کارخانجات ارومیه و فرصت‌های شغلی آن‌ها می‌پردازیم.

لیست کارخانجات برتر ارومیه برای استخدام

کارخانجات متعددی در حوزه‌های مختلف مشغول به فعالیت در ارومیه هستند. اگر به دنبال فرصت‌های شغلی کارخانجات ارومیه هستید، در ادامه، لیستی از کارخانجات برتر جهت کاریابی و استخدام در ارومیه را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین می‌توانید برای مشاهده آگهی های استخدام کارخانجات ارومیه اینجا کلیک کنید.

کارخانه قند

یکی از مهم‌ترین شرکت‌ها در استخدام کارخانجات ارومیه، کارخانه قند است. شرکت قند ارومیه در کیلومتر 20 جاده ارومیه قرار گرفته و فرصت‌های شغلی زیادی برای کارجویان این شهرستان ایجاد کرده است. این کارخانه در موقعیت‌های فنی، تاسیسات، انبارداری، رانندگی، حراست و بخش‌های خدماتی (کارگر ساده)، نیازمند استخدام نیروی کار است و فراخوان استخدام خود را در سایت‌های کاریابی و استخدام مختلف منتشر می‌کند. از شروط استخدام در این کارخانه می‌توان به داشتن کارت پایان خدمت و حداقل مدرک دیپلم (بسته به موقعیت شغلی) اشاره کرد.

کارخانه سیمان

شرکت سیمان ارومیه برترین تولید کننده سیمان در شمال غرب کشور است. این کارخانه که در کیلومتر 35 جاده ارومیه قرار گرفته است، به دلیل محیط کاری مناسب و پرداخت حقوق و مزایای قابل توجه، از کارخانجات محبوب کارجویان در ارومیه به شمار می‌آید. این کارخانه در سال 1385 تاسیس و در سال 1390 به بهره‌برداری رسیده و تاکنون به طور مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی کرده است. استخدام در کارخانه سیمان ارومیه نیاز به گذراندن آزمون استخدامی داشته و در صورت پذیرش و قبولی در این آزمون به مصاحبه حضوری دعوت خواهید شد.

کارخانه لبنی پگاه

شرکت پگاه ارومیه که به تولید انواع محصولات لبنی و غیرلبنی از جمله شیر، خامه، بستنی، آبمیوه، دسر و غیره فعالیت دارد، با بیش از 6 دهه فعالیت، از شرکت‌های برتر در استخدام کارخانجات ارومیه محسوب می‌شود. از فرصت‌های شغلی این کارخانه در نیازمندی های استخدامی می‌توان به استخدام حسابدار، کارشناس صادرات، کارشناس پایگاه داده، مهندس صنایع غذایی و بازاریاب و ویزیتور اشاره کرد.

کارخانه فولاد

مجتمع فولاد ارومیه یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولیدی استان آذربایجان غربی است که در سال‌های فعالیت خود موفق به اشتغالزایی برای بیش از 1500 نفر شد. متاسفانه این شرکت در سال 1399 با رکود 90 درصدی مواجه شده و بخش زیادی از نیروی انسانی آن کار خود را از دست دادند. با این وجود، در سال 1400 اعلام شد کارخانه فولاد با همت دستگاه قضایی آذربایجان غربی آغاز به کار خواهد کرد. از آنجایی که کارخانه فولاد ارومیه ظرفیت اشتغالزایی برای بیش از هزار نفر کارجو را به صورت مستقیم و غیر مستقیم دارد، از کارخانجات مهم در استخدام روز ارومیه محسوب می‌شود.

صنایع غذایی شادلی

کارخانه اروم نارین (شادلی)، از کارخانجات زیرمجموعه برند «شمس» است که در سال 1380 شروع به فعالیت کرد. این شرکت تولید کننده انواع آبمیوه، شربت، موکتل، پوره میوه و کنسانتره آبمیوه و اولین و تنها تولید کننده آبمیوه ارگانیک در کشور است. کارخانه شادلی به دلیل اعتبار خوب برند، محیط کاری مناسب و حقوق و مزایای قابل توجه، از شرکت‌های محبوب کارجویان در استخدام کارخانجات ارومیه به شمار می‌آید.

از فرصت‌های شغلی این کارخانه می‌توان به استخدام حسابدار، مسئول انبار، کارشناس فروش، راننده و کارگر ساده اشاره کرد. 

کارخانه اروم‌آدا

کارخانه مواد غذایی اروم آدا که در کیلومتر 9 جاده سنتو ارومیه قرار گرفته است، از کارخانجات مهم و معتبر در استخدام ارومیه به شمار می‌آید. طیف گسترده‌ای از محصولات غذایی از رب و ترشیجات گرفته تا انواع شیرینی و دسر در کارخانه صنایع غذایی اروم‌آدا تولید می‌شود. این کارخانه تاکنون موفق به اخذ چندین گواهینامه ملی و بین‌المللی شده و به کشورهای کانادا، سوئد، انگلستان، هلند، روسیه، آلمان، استرالیا، ژاپن، مالزی، ترکیه، کویت، نیجریه، کنیا، بحرین و چندین کشور دیگر صادرات دارد.

استخدام در این کارخانه از فرصت‌های شغلی خوبی است که اغلب کارجویان ارومیه به دنبال آن هستند. این کارخانه هرساله در موقعیت شغلی بسته‌بندی، فراخوان استخدام برای جذب کارجویان خانم و آقا را منتشر می‌کند. از دیگر فرصت‌های شغلی اروم‌ادا می‌توان به استخدام مهندس صنایع غذایی، کارشناس شبکه‌های اجتماعی، حسابدار، ویزیتور، کارشناس فروش و بازاریاب اشاره کرد.

استخدام خانم در ارومیه

متاسفانه آمار اشتغال خانم‌ها خصوصا در کارخانجات ارومیه حاکی از پایین بودن نرخ اشتغال زنان در مقایسه با میزان اشتغال مردان این شهرستان است. درصد اشتغال زنان ارومیه در مقایسه با مردان بسیار کمتر بوده و بسیاری از کارخانجات این شهرستان به دنبال استخدام کارجویان آقا هستند. با توجه به این موضوع، زنان ارومیه، خصوصا خانم‌های خانه‌دار اغلب در مشاغل سنتی مثل کشاورزی و فرصت‌های شغلی کار در منزل مشغول به فعالیت بوده و از این طریق به کسب درآمد می‌پردازند.

نحوه کاریابی و استخدام در کارخانجات ارومیه

برای کاریابی در ارومیه می‌توانید از کانال‌های استخدامی، موسسات کاریابی و سایت‌های کاریابی و استخدام آنلاین استفاده کنید. فرقی نمی‌کند به دنبال استخدام ادارات ارومیه، شرکت دارویی و بیمارستان‌ها و یا کارخانجات ارومیه هستید، می‌توانید با انتخاب نام شهر مورد نظرتان در سایت‌های استخدام و کاریابی، جدیدترین فرصت‌های شغلی مثل استخدام حسابدار، مهندس صنایع غذایی، استخدام نگهبان بیمارستان و غیره را مشاهده کرده و برای آن‌ها رزومه ارسال کنید.

یکی از امکانات خوبی که سایت‌های استخدامی در اختیار شما قرار می‌دهند، امکان ساخت رزومه حرفه‌ای و استاندارد از طریق ابزار رزومه‌ساز است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید رزومه‌ای حرفه‌ای ساخته و با ارسال آنلاین آن برای فرصت شغلی مورد نظرتان، شانس استخدام خود را افزایش بدهید.

سخن پایانی

وجود کارخانجات متعدد و معتبر در ارومیه، باعث ایجاد فرصت‌های شغلی بسیار خوبی برای کارجویان این شهرستان شده است. در این مقاله به معرفی تعدادی از برترین شرکت‌ها در استخدام کارخانجات ارومیه پرداختیم که می‌توانید با جستجو در سایت‌های استخدامی، فرصت‌های شغلی مربوط به این کارخانجات را مشاهده کرده و برای آن‌ها رزومه ارسال کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار