رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:
فلسفه ماندگاری شهید رجایی و کابینه ایشان در تاریخ انقلاب ،خدمت صادقانه و منش این شهید بزرگوار و بود.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 26 August 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در مراسم معرفی  دادستان عمومی و انقلاب اشنویه ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و گرامیداشت شهدای دولت و تبریک هفته دولت با اشاره به اهمیت و حساسیت امر قضاوت گفت: فلسفه ماندگاری  وفرهنگ خدمتی که شهید رجایی در تاریخ انقلاب نهادینه کرد، خدمت صادقانه و منش این شهید بزرگوار و کابینه ایشان بود.

ناصر عتباتی  افزود: ما الگوهای بسیار خوبی در خدمت رسانی به مردم داریم و می توانیم با استفاده از این ستاره ها راه را در خدمت به مردم گم نکنیم و روحیه خدمت رسانی را تقویت کنیم

.مقام ارشد قضایی استان در ادامه اظهار داشت: شهرستان اشنویه یک جایگاه ویژه در ابعاد مختلف دارد و زحمت و کار و تلاش مدیریت در این شهرستان انسجام و وحدت و همدلی را می طلبد و با این همدلی و همراهی که وجود دارد یقیناً مشکلات مرتفع خواهد شد.

عتباتی با اشاره به وظایف متعدد دستگاه قضایی بیان داشت: در کنار وظایف ذاتی دستگاه قضا ، اقدامات متعددی بر عهده این نهاد است که برای تحقق آنها نیازمند پشتیبانی و کمک همه مسئولین و مدیران و همراهی مردم هستیم

رئیس شورای قضایی استان در ادامه به تبیین  اهمیت اقدامات پیشگیرانه و توجه به صلح و سازش و استفاده از ظرفیت بزرگان طوایف و عشایر و روحانیون و ریش سفیدان وتوجه به مقوله زندانیان ومبارزه با مخلان نظم و امنیت پرداخت.

 

 

حسین مجیدی دادستان مرکز استان ماموستا خاتمی امام جمعه و سید علی ترابی فرماندار اشنویه نیز در سخنانی براهمیت همراهی مردم با دستگاه قضا در اشاعه عدل و داد در جامعه پرداختند.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از  مهدی خدادادی دادستان سابق اشنویه تقدیر و با اهدای حکم سعید اقبال جو به عنوان دادستان جدید این حوزه قضایی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار