پاشایی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی از انجام تعمیرات و راه اندازی مدول دوم تانک SBR 1 تصفیه خانه فاضلاب خوی توسط متخصصان داخلی و شرکتهای دانش بنیان خبر داد .
کد خبر: ۱۰۶۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ 17 August 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، تقی پاشایی گفت : در بررسیهای کار شناسی انجام شده از تجهیزات تانک 1SBR مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی نیاز به انجام تعمیرات کلی تشخیص داده شد به همین منظور جلسه ای با حضور مدیرعامل ، معاون بهره برداری فاضلاب و همکاران این حوزه تشکیل و رای به تعمیر تجهیزات این تانک دادند .

پاشایی افزود : طبق برنامه زمانبندی شده تعمیرات ، تانک 1SBR مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب خوی از مدار خارج و بعد از تخلیه فاضلاب موجود عملیات تعمیراتی آغاز شد .
وی تصریح کرد : بعد از تخلیه فاضلاب تمامی تجهیزات مکانیکی ، برقی و ابزار دقیق که نیاز به تعمیر داشتند کارهای نگهداری و تعمیرات توسط همکاران معاونت بهره برداری فاضلاب بر روی آنها انجام گرفت و برخی از تجهیزات نیز به خارج از شرکت برای تعمیرات ارسال شد .
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی خاطر نشان کرد : تمامی هایپر کلاسیک هاو متعلقات وابسته به آن،از قبیل هایپرها ( که نیاز به شستشوی کامل و زنگ زدایی و رنگ آمیزی داشته) و بوش باتوم ها و پایه های اتصال برای تعمیر و یا ساخت مجدد تجهیز به شرکت های دانش بنیان داخلی ارسال شد و از توان این شرکتها در جهت تعمیرات تجهیزات شرکت استفاده کردیم .
پاشایی گفت : بعد از انجام تعمیرات و نصب تجهیزات با هماهنگی های صورت گرفته آزمایش های ارتعاش سنجی نیز با موفقیت به انجام رسید .
وی افزود : با توجه به موفق بودن آزمایشات عملیات فاضلاب گیری تانک 1SBR مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب خوی انجام و وارد مدار بهره برداری شد.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : در حین انجام تعمیرات و نگهداری تجهیزات تانک 1SBR مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی عملیات تخلیه لجن همین تانک نیز بطور موازی در حال انجام بود .
وی حجم لجن تخلیه شده را بالغ بر ۳۰۰ متر مکعب عنوان کرد و افزود : این عملیات در ۱۰ روز و توسط پیمانکار انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار