سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی
جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی با سازمان های مردم نهاد در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ 11 August 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه تشکل های مردمی در موضوعات مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر گفت: سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه های مختلف باید تقویت شوند و دستگاههای دولتی نیز بر نقش تاثیرگذار آنها تاکید کنند چرا که سمن ها کمک کار دولت در امور مختلف هستند.
ابراهیمی  افزود: سمنهای تخصصی باید آموزش های لازم را فراگرفته و توانمندسازی شوند تا بتوانند ورودی کارشناسانه به این موضوع داشته باشند.
وی جذب و شناسایی خیران برای مبارزه با مواد مخدر را یک امر ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید تولید محتوای آموزشی مناسب نیز برای جوانان و نحوه برخورد خانواده ها با معتادان تهیه شود که رسانه ملی نقش قابل توجهی در این زمینه دارد.
موحدی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به این که از اول سال تا کنون بیش از ۶۰۰ معتاد متجاهر در استان جمع آوری شده اند گفت: از اول سال تا کنون بیش از ۱ هزار و ۸۰۰ تن از خرده فروشان در استان دستگیر و بیش از هشت هزار کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار