استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان این استان با حضور در منزل خانواده پیروتی سه برادر جان باخته مهابادی در فاجعه منا با اعضای خانواده آنها دیدار و از آنها دلجویی کردند.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 05 October 2015


به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از ایرنا، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی با حضور در منزل مرحوم ان حاج محمدامین، عثمان و عبدالناصر پیروتی ضمن دلجویی از اعضای خانواده این جان باختگان فاجعه منا با آنها ابراز همدردی کرد.
در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، فرماندار ویژه و امام جمعه مهاباد، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، فرمانده مرزبانی و فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیرکل امور ورزش و جوانان، فرماندار ارومیه، نماینده مردم مهاباد در مجلس و جمعی از مسوولان اجرایی شهرستان مهاباد حضور داشتند.
این سه برادر به همراه یکی از خواهران خود به سفر حج رفته بودند که هر سه برادر در فاجعه منا جان خود را از دست دادند.
استاندار آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به دردناک بودن فاجعه منا در مکه مکرمه که منجر به کشته و مجروح شدن چندین هزار تن از حجاج شد ، گفت: این فاجعه دردناک و جانسوز نشان دهنده اوج بی کفایتی و بی لیاقتی رژیم آل سعود است.
سعادت این واقعه را به مسلمانان به ویژه بازماندگان این فاجعه تسلیت گفت.
در این دیدار خانواده های جانباختگان نیز خواستار پیگیری این حادثه شده و این بی تدبیری و عدم مدیریت آل سعود را محکوم کردند.
استاندار آذربایجان غربی و هیات همراه به منظور شرکت در آیین تشییع جانباختگان کاروان زایران مهاباد در فاجعه منا به این شهرستان سفر کرده است.
از مجموع 465 نفر جان باختگان زایران جمهوری اسلامی ایران 24 نفر متعلق به آذربایجان غربی و کاروان شماره 12012 شهرستان مهاباد است.
پیکر پنج نفر از جانباختگان فاجعه منا امروز یکشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی وارد ارومیه شده و از آنجا به محل زادگاهشان در شهرهای مهاباد ، نقده ، پیرانشهر و میاندوآب منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار