دوره تخصصی یاوران ولایت و نمایشگاه توانمندیهای بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی در پادگان حر شهرستان خوی برگزار شد .
کد خبر: ۱۰۵۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴ 17 July 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،در این دوره که به مدت 4 روز در پادگان آموزشی حر شهرستان خوی برگزار شد 180 نفر از مسئولان بسیج دانش آموزی واحدهای پیشگام مدارس آذربایجان غربی دوره های مدیریتی و فرماندهی را زیر نظر مربیان فرا گرفتند.

سرهنگ خلیل نژاد مسئول بسیج دانش آموزی سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما هدف از برگزاری این دوره  را تربیت نیرو برای انقلاب و نظام اعلام کرد.

برپایی نمایشگاه توانمندیها و اختراعات دانش آموزان بسیجی از دیگر برنامه این دوره بود.

در این نمایشگاه اختراعات و ابداعات دانش آموزان بسیج استان در10 غرفه در زمینه های مختلف به نمایش گذاشته شده بود .

سردار شهسورای فرمانده سپاه شهدای استان در بازدید از این توانمندیها گفت : دانش آموزان امید نسل آینده هستند و بایستی تربیت نیروی انسانی براساس آرمان های انقلاب باشد.

وی افزود : دانش آموزان نقش بی نظیری در دفاع مقدس داشتند و این نقش بصورت عمیق وبخوبی در نگاه مقام عظمای ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب متبلور است.

وی گفت : مسئولان باید به این نسل پاک بهای بیشتری بدهند و زمینه های توسعه یافتگی استان با نگاه به ظرفیت های دانش آموزی برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان نیز گفت : آموزش و پرورش برای تربیت نسل جدیدبیش از گذشته تلاش کند چرا که نسل ولایت مدار و انقلابی در سنگرهای تعلیم و تربیت پرورش پیدا می کند .

در این مراسم با اهدای لوح از فرماندهان پیشگام بسیج دانش آموزی استان تجلیل شد .

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از دیگر بخشهای این مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار