مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی از صادرات ماهیانه ۴۰۰ تن انواع محصولات لبنی این شرکت به کردستان عراق خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵ 11 July 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، فضل الله قریشی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ظرفیت خریداری روزانه این شرکت ۶۰۰ تن شیر خام است گفت:هم اکنون این شرکت روزانه  ۴۵۰ تن شیر خام از دامداران استان خریداری می‌کند.

قریشی افزود: همچنین این شرکت روزانه اقدام به فرآوری و تولید روزانه ۱۵۰ تن انواع محصولات لبنی می کند.

وی عمده محصولات تولیدی این شرکت را ماست،دوغ،پنیر عنوان کرد و گفت:با توجه به اینکه استان از نظر تولید محصولات کشاورزی غنی است شرکت پگاه ارومیه  برای اولین بار در کشور  اقدام به تولید آبمیوه کرده است.

مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه ارومیه با بیان اینکه بیشترین تولیدات این شرکت به اقلیم کردستان عراق صادر می شود گفت: ماهیانه  ۴۰۰ تن از محصولات تولیدی این شرکت به کردستان عراق صادر می شود که ۹۰ درصد صادرات محصولات پگاه به کردستان عراق توسط پگاه ارومیه صورت می‌گیرد.

وی همچنین از راه اندازی ۳ خط تولید جدید در این شرکت خبر داد و گفت: خط تولید شیر خشک،کره و پنیر پیتزا ۳ خط تولید جدید این کارخانه است که تا ۵ ماه آینده به مدار تولید وارد خواهند شد.

مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه، با تاکید بر اشتغال حدود ۶٠٠ نفر در دو بخش تولید و توزیع این شرکت اذعان کرد : با راه اندازی خطوط جدید با سرمایه گذاری ۵۶ میلیارد تومانی زمینه اشتغال مستقیم برای ٣٠ الی ۴٠ نفر  دیگر نیز فراهم می شود.

قریشی در رابطه با راه اندازی  خط تولید شیر خشک در این کارخانه گفت: با راه اندازی این خط تولید امکان دریافت ساعتی ۱۰ تن شیر و آب پنیر و تبدیل آن به پودر شیر خشک فراهم می شود.

وی افزود: با راه اندازی سه خط تولیدی جدید در شرکت  محصولات جدیدی شامل کره، پودر خامه، پودر بستنی و پودر آب پنیر، شیر خشک و پنیر پیتزا به سبد تولیدی محصولات این کارخانه افزوده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار