.کیامهر تاکید کرد؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بر لزوم اقدام جهادی در راه‌اندازی مولدهای خورشیدی طرح توانمند سازی اقشار کمتر برخوردار جامعه از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر مقیاس کوچک تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 09 July 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مهندس طاهر کیامهر به منظور بررسی روند اداری و اجرایی احداث مولدهای کوچک مقیاس خورشیدی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و سایر اقشار کم‌برخوردار با مسئولان بسیج سازندگی سپاه شهدا دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در دیدار با مسئولان بسیج سازندگی سپاه آذربایجان غربی بر تسریع در روند راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد.
در این دیدار نماینده‌ای از شرکت توزیع اردبیل به منظور انتقال تجربیات در زمینه راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضور داشت.
مهندس کیامهر در خصوص اهمیت راه‌اندازی مولدهای خورشیدی اقشار کم‌برخوردار بیان کرد: توانمندسازی مددجویان بسیار با اهمیت تر از کمک‌های موردی و مستقیم به آن‌ها است و با توانمندسازی مددجویان ضمن حفظ عزت نفس این عزیزان چرخه تولید و اقتصاد مولد در کشور به حرکت در خواهد آمد.
وی ضمن قدردانی از مسئولین بسیج سازندگی خواستار ادامه برگزاری این جلسات و افزایش تعاملات این شرکت با بسیج سازندگی شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از طرح های ارزشمند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج سازندگی احداث نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس بر روی پشت بام منازل مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی است که با این اقدام جریان درآمدی مستمری برای مددجویان فراهم می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: راه اندازی نیروگاه‌های کوچک مقیاس با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر ضمن توانمندسازی سبب افزایش ظرفیت تولید برق کشور، کاهش تلفات انتقال برق به شبکه توزیع و در نهایت سبب توانمندسازی شبکه برق نیز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار