فرمانده انتظامی استان ازکشف انبار احتکار ۳۹ تن برنج به ارزش 12 ميليارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد
کد خبر: ۱۰۵۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱ 30 June 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار"رحیم جهانبخش"، در اين باره بيان داشت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان غربی در پی کسب اخباری از منابع خبری مبنی بر احتکار مقادیری برنج در حوالی یکی از روستاهای ارومیه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی محل، طی هماهنگی های لازم با تعزیرات حکومتی مبنی بر احتکار انبار برنج، ماموران در محل حاضر و اقدام به بازرسی از انبار کردند که 39 تن برنج به صورت احتکاری و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی برنج مکشوفه 12 میلیارد ریال برآورد شده است که مأموران در این زمینه یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

در خاتمه سردار جهانبخش از هموطنان درخواست کرد در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان عزيز از عملكرد پليس مي باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار