مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب دستگاه‌های اجرایی با صرفه‌جویی، در نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح از آب همکاری کنند.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ 12 June 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، یداله سلطانی با ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش مصرف آب، افزود: با توجه به ورود فصل گرما و افزایش مصرف آب، دستگاه‌های اجرایی نیز با صرفه‌جویی در مصرف آب باید در نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح از منابع آبی تلاش کنند.
وی با تشریح راهکارهای کاهش مصرف در ادارات و نهادهای عمومی، تصریح کرد: استفاده از شیرآلات و تجهیزات کاهنده مصرف آب و بازدید منظم از تاسیسات مصرف آب (شیرآلات، فلاش تانک و …) تعمیر و یا تعویض آن در صورت خرابی در کاهش هدررفت آب موثر است.
سلطانی گفت: استفاده نکردن از آب نماها و فواره‌ها در مراکز اداری و تفریحی وابسته، حتی اگر به صورت بازچرخانی عمل می‌کنند، عدم استفاده از آب شرب برای آبیاری فضاهای سبز در مراکز دولتی و الزام به نصب شیرهای کم‌مصرف و وسایل کاهنده مصرف آب، از جمله راهکارهای موثر در کاهش مصرف آب است.
مدیرعامل شرکت با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید در نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح از منابع آبی تلاش کنند، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه موفق باشد و برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی نیازمند یاری همه دستگاه‌های دولتی و مشترکین خویی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار