معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان خوی گفت : ۱۰۲ مصوبه برای توسعه همه جانبه شهرستان به تصویب رسید .
کد خبر: ۱۰۴۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ 09 June 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه با محوریت شهرستان در فرمانداری خوی برگزار شد .
معتمدیان در پایان شورای برنامه ریزی در جمع خبرنگاران گفت : ۱۰۲ مصوبه برای توسعه شهرستان به تصویب رسید که از این ۱۰۲ مصوبه ، ۸۶ مصوبه
در حوزه عمرانی و ۱۶ مصوبه در حوزه اقتصادی است .
وی افزود : عمده مصوبات عمرانی مربوط به تکمیل پروژه های نیمه تمام است .همانطور که مردم عزیز می دانند ریاست محترم جمهور اعلام کرده است نهضت تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولويت هاي دولت سیزدهم است .
وما هم درصدد هستیم تمام پروژه های نیمه تمامی که درصد پیشرفت بالایی دارند به اتمام برسانیم.
استاندار اضافه نمود : در حوزه راه‌ها مصوبات خوبی در توسعه راههای اصلی و روستایی که مطالبه اصلی روستاییان بود به تصویب رساندیم که با تامین اعتبارات لازم آنها را اجرایی می کنیم .
وی در ادامه گفت : مصوبات خوبی در حوزه بهداشت و درمان که عمدتا تکمیل پروژه های نیمه تمام مراکز جامع سلامت ، پایگاه های بهداشتی و اورژانس بودند که امیدواریم با تکمیل این پروژه ها خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه دهیم .
معتمدیان گفت : در بخش گازرسانی شرکت ملی گاز متعهد شد ۴۸ روستایی که شبکه گازرسانی در آنها شروع شده تا خرداد ۱۴۰۲ به اتمام برساند و در شهر زر آباد مرکز بخش صفاییه نیز عملیات گازرسانی بزودی به اتمام می رسد و رسما افتتاح می‌شود.
وی افزود : تنها شهری که عملیات شبکه گازرسانی هنوز اجرا نشده است بخش قطور می باشد که با تدابیری که امروز انجام شد وپیگیری‌های نماینده محترم
هرچه زودتر عملیات گازرسانی در بخش قطور هم اجرایی شود تا مردم آن شهرها از نعمت گاز بهره مند شوند .

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان به اولویت های کاری استان اشاره کرد و گفت : اولویت اصلی ما تحقق ۷/۶ درصدی مسائل اقتصادی است که امیدواریم با همکاری تمام دستگاه های اجرایی ، نظارتی ، قضایی و امنیتی و مردم تمام مسائل و پروژه های اقتصادی را به نتیجه برسانیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار