معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در این نشست گفت : سرمایه گزاری بخش خصوصی عامل رونق اقتصادی در استان می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ 08 June 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دکتر معتمدیان استاندار آذربایجان‌ غربی در نشست با فعالان اقتصادی ، تجار و بازرگانان که در سالن شهید کوچری فرمانداری خوی برگزار شد گفت : سرمایه گزاری بخش خصوصی عامل رونق اقتصادی در منطقه می‌شود.
وی افزود: استان آذربایجان غربی از نظر معادن سیلیس ، نمک ، شیشه ، طلا کربنات سدیم و ... دارای ظرفیت بالایی است و امکانات دولتی کفاف همه موارد را ندارد و باید بخش خصوصی وارد عمل شود .
وی تاکید کرد : برای اجرای این کارها اول باید مشکلات دست و پا گیر سرمایه گزاران را رفع کنیم تا سرمایه گزاران با خیال راحت بتوانند در استان آذربایجان غربی سرمایه گزاری نمایند .
دکتر معتمدیان در ادامه گفت : توسعه شهرک های صنعتی در استان باعث رونق اقتصادی می‌شوند به شرطی که خروجی داشته باشند ودرد و مشکلات مردم را حل نمایند .
استاندار به مسئله راههای ترانزیتی
استان اشاره کرد و گفت : توسعه راههای ترانزیتی زمینی ( که باید به کریدور های ملی وصل شود ) ، ریلی و هوایی با سرمایه گزاری های بخش خصوصی مایه توسعه همه جانبه می‌شود.
وی به ظرفیت های معادن ، صنعت سدسازی و کنترل آب های بلاتکلیف و صنایع گلخانه ای خوی اشاره کرد و گفت : معادن سیلیس ، طلا و نمک معدنی ، کشاورزی و گردشگری ظرفیت های خوبی برای توسعه اقتصادی شهرستان خوی به حساب می آیند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار