امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره طیبه و تناوری است که خود اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین دستاورد انقلاب و مهمترین پشتوانه انقلاب و اسلام ناب است.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴ 22 April 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سپاه  شهداء آذربایجان غربی در گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است :

: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ «وَ أعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَ اللهِ وَ عَدُوَکُم. انفال / 60»

تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی(ره) به عنوان مهم ترین رکن حراست از این انقلاب در دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ نشان از ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری عمیق بنیانگذار کبیر و معمار اصلی انقلاب اسلامی بود و امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره طیبه و تناوری است که خود اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین دستاورد انقلاب و مهمترین پشتوانه انقلاب و اسلام ناب است.

بی شک نقش آفرینی و حماسه‏سازی‌های بالنده، پیشرو و سرنوشت‌ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمر پر برکت 44 ساله انقلاب اسلامی ضامن حفظ، استمرار و صدور پیام و اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و شکست توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

طرح‌ریزی راهبرد‌های هوشمندانه و ابتکار عمل سپاه درحوزه‌های نظامی، دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی از همان روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا هشت سال دفاع مقدس با سازماندهی و بهره گیری از توانمندی نیروی مردمی بسیج و پس از آن با حضور موثر و کلیدی در عرصه سازندگی کشور و یاری رساندن به جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان و خنثی‌سازی فتنه‌ها و تحرکات ضد امنیتی و تروریستی استکبار جهانی و مزدوران و دنباله‌های داخلی آنان از جمله منافقین جنایتکار و مزدور از عوامل و مصادیق اساسی و اصلی عبور ظفرمندانه ملت ایران و نظام اسلامی از مقاطع حساس و گردنه‌های سخت بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مُقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات رسانی جهادی به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری و رسانه‏ای نظام سلطه و حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی و دانش بنیان از یک سو و موفقیت‌های چشمگیر در گسترش، تعمیق و تحکیم فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک منطقه‏ای و بین‌المللی قرار داشته و این نهاد مقدس و انقلابی هیچگاه برای لحظه‌ای سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی، نظام و آرمان‌های والای آن را در هیچ زمینه‌ای خالی نگذاشته است و امروز نیز با تلاش در راستای تحقق علمی و عملی جهاد تبیین در همه عرصه ها به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک خواهد گفت.

سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و امنیت پایدار درمنطقه و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم غیور و شهیدپرور استان در ماه مبارک رمضان و شبهای قدر، آمادگی کامل خود را در ادامه خدمت رسانی به آحاد جامعه و دفاع و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  اعلام می‏نماید.

معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه شهداء استان آذربايجان غربي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار