استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۳۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 09 April 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

٢٠ فروردین یادآور سالروز شهادت هنرمند متعهد انقلاب اسلامی، راوی رشادت ها و شجاعت های رزمندگان دفاع مقدس و شهیدان وطن، سیدمرتضی آوینی است. این شهید بزرگوار از بینش عمیق و درکی وسیع از جهاد و دفاع مقدس برخوردار بود و پس از پایان یافتن جنگ تحمیلی، با درک درست و فهم عمیق از الزامات و مقتضیات فرهنگی جامعه پس از دفاع مقدس، هوشمندانه و آگاهانه رسالت خویش را حضور فعال و تاثیرگذار در میدان مقابله با جنگ نرم دشمن و جهاد تبیین تعریف و در این عرصه، صحنه‌های بی‌بدیلی از رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و حماسه سازان جبهه حق علیه باطل را با سبکی ساده و سیاقی رسا به نسل‌های پس از جنگ منتقل کرد.

در اندیشه انقلاب اسلامی هنر یک ثروت الهی و زبان رسای اخلاق و فضیلت است. توانایی تولید آثار هنری و اثر مستقیم در تربیت نیروی انقلابی در جامعه بزرگ اسلامی و توانایی تولید اندیشه و ترویج گفتمان مقاومت و استکبار ستیز می‌تواند بخشی از دستاورد آموزش نخبگان و تربیت هنرمندان نسل جدید جامعه ایران اسلامی باشد که بخوبی در اندیشه و کارکرد شهید آوینی تبلور یافت.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و تبریک #هفته_هنر_انقلاب_اسلامی به تمامی هنرمندان و مردم شهیدپرور آذربایجان غربی، علو درجات این شهید متعهد و هنرمند را از درگاه خدای شهیدان خواستارم و امیدوارم با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری روز به روز شاهد رونق هنر اسلامی در جبهه #جهاد_تبيين باشیم.

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار