در راستای تحقق شعار سال؛
تفاهم نامه همکاری مشترک میان اداره کل استاندارد آذربایجان غربی و پارک علم و فناوری استان امضا شد
کد خبر: ۱۰۳۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ 07 April 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ظهر امروز تفاهم نامه همکاری مشترک میان اداره کل استاندارد آذربایجان غربی و پارک علم و فناوری استان با هدف کمک به توسعه فعالیتهای کارآفرینی و رتحقق شعار سال، منعقد شد.
منصور جلایر در ابتدای این جلسه عنوان کرد: عنوان سال که هر ساله توسط رهبر معظم انقلاب انتخاب می‌شود، چراغ راهنمایی برای فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی است تا در کنار تکالیفی که به صورت قانونی بر عهده دارند، اولویت و تأکیدی را برای سال پیش رو برای خود ایجاد کنند؛ اداره کل استاندارد آذربایجان غربی نیز در سال پیش رو تمام تلاش خود را برای حمایت و تسریع امور شرکت‌های دانش بنیان خواهد کرد.
 وی ادامه داد:در سال جدید تسریع در کار و انجام نیازمندی‌های شرکت‌های فناور از جمله اولویت‌های این اداره‌کل می‌باشد و برای رفع مشکلات این شرکت ها تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا در کمترین زمان نیازهای این شرکت‌ها مرتفع شود.
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی در ادامه خاطر نشان کرد: امکانات موجود از جمله آزمایشگاه های مجهز این اداره کل و ادارت تابعه می تواند زمینه رشد شرکت های دانش بنیان و فناور استان را فراهم آورد.
در ادامه این نشست غلامرضا منصورفر رئیس پارک علم وفناوری آذربایجان غربی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: نگاه ویژه مقام معظم رهبری بر شرکت‌های دانش بنیان نشان از پتانسیل و ظرفیت عظیم این شرکت‌ها برای ارتقاء سطح اقتصاد و رفاه، تولید ثروت و ارزش افزوده در جامعه است.
وی افزود: با افزایش همکاری و تعامل اداره کل استاندارد و  پارک علم و فناوری استان در سال جدید قطعا تحولی چشمگیر در ایجاد و توسعه اقتصاد دانش محور استان شاهد خواهیم بود.  
 گفتنی است در پایان نیز این تفاهم نامه به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات دوجانبه و در راستای اجرای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی و پژوهشی مورد نیاز و دیگر زمینه ها به امضا دوطرف رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار