مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از انجام تعمیرات تجهیزات تانک دوم مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بدست متخصصان کشورمان خبر داد .
کد خبر: ۱۰۳۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 07 April 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، یداله سلطانی گفت : سال گذشته گزارشی مبنی بر قطع شفت استنلس استیل متصل به الکتروموتور هایپرکلاسیک واقع در مدول دوم از تانک SBR2 تصفیه خانه فاضلاب خوی و سقوط مورد فوق الذکر به داخل لاگون واصل گردید.
وی افزود : بعد از وقوع این حادثه شروع به انجام عملیات لایروبی و شستشو داخل تانک SBR2 و نیز تعمیر و راه اندازی تاسیسات آسیب دیده نمودند.
سلطانی تصریح کرد : ابتدا عملیات تخلیه ماسه و لجن ته نشین شده به میزان 250 متر مکعب انجام و سپس تجهیزات معیوب برای تعمیر ارسال شد.
مدیرعامل شرکت آب فاضلاب خوی با بیان اینکه شفت و بوشهای ارسالی به تعمیر از نوع زیمنس آلمان بودند که در بازگشت از تعمیر در آزمایشات اولیه نتایج بسیار بهتری نسبت به زمان اولیه کارکردشان داشتند که این مهم تخصص متخصصان کشورمان را نشان میدهد.
وی تصریح کرد : بعد از نصب و آزمایشات مربوطه فاضلاب گیری تانک دوم مدول دوم انجام شد.
سلطانی در پایان از مساعدتهای معاون بهره برداری فاضلاب استان و همچنین تلاش ها و زحمات معاون بهره برداری فاضلاب شرکت و کارکنان تصفیه خانه تقدیر و تشکر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار