حسینلو رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی گفت : ۸۰ فقره آتش سوزی در ۳ ماهه سوم سال جاری اطفای حریق شده است .
کد خبر: ۱۰۲۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ 15 January 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حسینلو رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی گفت :
در ۳ ‌ماهه سوم سال‌جاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی در راستای چشم‌انداز سازمان ، اقدامات مختلفی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

وی با اشاره به حجم گسترده فعالیتهای صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در سال جاری عملیاتهای مختلف امداد نجات و اطفای حریق از سوی سازمان آتش نشانی شهرداری خوی صورت گرفت که بخش عمده این عملیاتها به اطفای حریق اختصاص داشت.

حسینلو افزود: با توجه به آمارهای این سازمان تعداد ۸۰ فقره آتش سوزی در سه ماهه سوم سال جاری اتفاق افتاده که این آتش سوزیها شامل: ۱۵ مورد اطفای حریق منازل و ۸ مورد آتش سوزی در واحدهای تجاری و ۱۷ مورد آتش سوزی در باغات و علوفه زارها، ۹ مورد در مخروبه ها، ۱ مورد در مرغداری و دامداری، ۳ مورد اماکن عمومی و دولتی، ۱ مورد آتش سوزی در کارخانجات ، ۲۱ مورد آتش سوزی وسایط نقلیه و ۵ مورد آتش سوزی ضایعات و تابلوهای برق بوده است.

وی اضافه کرد: بخش دیگری از فعالیتهای این سازمان به امداد و نجات اختصاص داشته که ، تعداد ۷۹ مورد عملیات در این خصوص صورت گرفته است . حسینلو گفت : ۲۱ مورد تصادف وسایط نقلیه ، ۱۵ مورد محبوس شدن در آسانسور و اماکن ، ۹ مورد گیر کردن انگشتر و اشیای حلقوی ، ۲۰ مورد نجات جانوران وحشی و خانگی ، ۲ مورد ریزش سقف و آوار ، ۵ مورد سقوط اجسام و درختان ، ۲ مورد رفع خطر شبکه برق ، ۱ مورد سقوط در چاه ، ۲ مورد حادثه سیل ، ۶ مورد همکاری با ادارات و نهادهای دولتی ، ۲ مورد حادثه دستگاه های صنعتی و ۳ مورد آبگرفتگی معابر از جمله حوادث رخ داده در سه ماهه سوم سال جاری می باشد.

رئیس سازمان آتش نشانی خوی خاطر نشان کرد: این سازمان در سال ۱۴۰۰ فعالیت های آموزشی ویژه ای را نیز در دستور کار خود داشته که با برنامه ریزی صورت گرفته این آموزشها در مقاطع مختلف صورت می‌گیرد.

وی همچنین در خصوص واحد پیشگیری و ایمنی ساختمان و بررسی نقشه های ساختمانی در مرحله صدور پروانه احداث گفت: در مدت سه ماه قریب به ۱۰۱ پرونده در قالب طرح ایمنی در این خصوص تشکیل شده است .

رئیس آتش نشانی خوی در پایان گفت : با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا ضمن برگزاری کلاس های آموزش حضوری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ، آموزش های مجازی نیز از سوی واحد روابط عمومی و با حضور کارشناسان این سازمان ، بصورت برنامه های تصویری تولید و از طریق فضای مجازی منتشر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار