استاندار آذربایجان غربی گفت: زمینه حضور شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در استان فراهم است.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 09 December 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در دیدار مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه های مختلف، گفت: آذربایجان غربی سرشار از ثروت های خدادادی و برخوردار از ظرفیت های بی نظیر در حوزه های مختلف است ولی به دلیل توجه نکردن به این ظرفیت ها واژه محرومیت را یدک می کشد. 

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از حضور مدیر عامل تامین اجتماعی در استان و بازدید از امکانات درمانی این سازمان، افزود: حضور میدانی و و بازدید مدیران از ظرفیت ها و پتانسیل ها استان در حل مسئال و مشکلات موثر خواهد بود.

معتمدیان با تشریح ویژگی ها و ظرفیت های  استان در حوزه های مختلف برای سرمایه گذاری و نقشه راه توسعه و پیشرفت استان ادامه داد: با توسعه زیر ساخت های حمل و نقل جاده ای ریلی و استفاده از ظرفیت فرودگاه های استان زمینه تبدیل شدن استان به هاب اقتصادی منطقه فراهم و روند مبادلات تجاری با کشورهای منطقه فراهم می شود. 

وی ظرفیت معدن و کشاورزی استان را در کشور بی نظیر خواند و از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای حضور و سرمایه گذاری در استان دعوت کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با قدردانی از اجرای طرح های توسعه درمانی سازمان تامین اجتماعی در مناطق مختلف استان، خواستار توجه جدی به توسعه فضاهای درمانی در مناطق محروم استان بویژه در چالدران شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار