رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برحمایت حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی با هدف رونق تولید و اشتغال وایجاد اشتغال برای زندانیان و محکومین آزاد شده تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵ 08 December 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، عتباتی رئیس کل دادگستری استان به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، محمدی مدیرکل زندانهای استان، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، ابراهیمی رئیس دادگاههای عمومی وانقلاب ارومیه و دده جانی سرپرست بازرسی استان از 4 واحد تولیدی شهرستان ارومیه بازدید کردند.

ناصر عتباتی با حضور در 3 مجموعه بزرگ تولیدی فعال و در حال تولید ضمن بازدید از خط تولید این واحدها با مدیران و کارکنان آنها دیدار و از نزدیک در جریان روند تولید قرار گرفت.

عتباتی هدف اصلی از این بازدیدها را حمایت و کمک به توسعه این واحدهای تولیدی و افزایش اشتغال آنها و نیز رایزنی های لازم برای ایجاد امکان اشتغال برای زندانیان و نیز برخی محکومین آزاد شده عنوان کرد

و افزود: چنانچه بتوانیم در مقوله مراقبت بعد از خروج، محکومانی را که استحقاق لازم را دارند به اشتغال بگماریم و برای آنها درآمدی حلال مهیا کنیم یقیناً از تکرار جرم این محکومان جلوگیری کرده ایم

رئیس عدلیه استان ادامه داد: با گفتگوهایی که با مدیران این واحد های تولیدی انجام شد زمینه لازم برای توسعه و اشتغال و تولید در آنها ایجاد و شرایط لازم برای اشتغال تعدادی از زندانیان هم در آنها فراهم شد و همچنین برخی از این واحدها مشکلات مربوط به تولید مجموعه خود را طرح که حمایت قضایی لازم هم برای مرتفع شدن آنها صورت گرفت.

پس از بازدید از کارخانجات مارال صنعت، اروم تریلر و آذرباتری، یک واحد تولیدی راکد هم در شهرک صنعتی فاز 2 ارومیه مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد مشکل این واحد تولیدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح و تصمیم مناسب اتخاذ گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار