استاندار آذربایجان غربی گفت: اشتغال و ارزش افزوده بخش صنعت، اولویت امروز آذربایجان‌غربی است .
کد خبر: ۱۰۱۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 28 November 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق  معتمدیان امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی ارومیه گفت :  رهبر معظم انقلاب، امسال را به نام سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نامگذاری فرموده اند که با توجه به این امر، توجه به بخش تولید باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازدید از واحدهای صنعتی، عاملی برای مانع زدایی از تولید است، بیان کرد: در این بازدیدها، مدیران اقتصادی مرتبط با آن واحدها نیز حضور دارند و ضمن بازدید، مشکلات و مسائل به صورت میدانی مورد بررسی قرار می گیرند و تصمیمات لازم نیز گرفته می شود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: البته ایجاد گشایش در کار تولید، هدف اصلی است که باید با همه توان به این امر دست یابیم.

محمد صادق معتمدیان اضافه کرد: برخی مشکلات بخش تولید در استان، مربوط به تامین سرمایه در گردش است که با پیگیری ها و همراهی بانک ها تلاش می کنیم نقدینگی لازم را تامین کنیم.

وی گفت: در حوزه برق، گاز، بیمه، مالیات و تامین اجتماعی نیز مشکلاتی در حوزه تولید وجود دارد که سعی داریم با زمان بندی، این موارد را پیگیری کنیم.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: باید مصوبات این بازدیدها در موعد مقرر اجرایی شود تا شاهد گشایش در بخش تولید آذربایجان غربی باشیم .

وی افزود: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی ها در کشور، حمایت عملیاتی و عملی از بخش تولید را در استان اجرایی می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی امروز از واحدهای مختلفی نظیر زاب سان، آذرشهد، ایمن کاران و برخی واحدهای دیگر بازدید کرد.

طبق گفته استاندار، این بازدیدها هر یکشنبه در آذربایجان غربی اجرایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار