معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: در آستانه فصل سرما همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به آماده‌سازی امکانات خود برای فصل زمستان اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 23 November 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، آیدین رحمانی در جلسه مدیریت بحران این استان گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راهدارخانه‌های خود را آماده کند تا در صورت بارش برف و مسدود شدن مسیرها در اسرع وقت مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود : هلال‌احمر پایگاه‌های امدادی خود را تجهیز کند تا در صورت نیز خدمات لازم را به مردم‌ ارائه دهد و اداره غله نیز نسبت به تامین آرد نانوایی‌های روستایی و پلیس راه نسبت به اعلام هشدارهای لازم اقدامات لازم را اعمال کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: شرکت‌های برق و نفت اقدامات خود را برای تحویل سوخت به روستاهای سخت گذر و هرس درختان برای جلوگیری از آسیب به شبکه برق رسانی انجام دهند.

آیدین رحمانی با بیان اینکه مسئولان اعتبارات لازم برای تعمیرات و تامین قطعات مورد نیاز ماشین آلات سنگین را از هم اکنون اعلام کنند، افزود: مسئولان آب منطقه‌ای نیز نسبت به این فصل اقدامات لازم را برای جلوگیری از قطعی های احتمالی آب اعمال کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار