مشکل آب شرب روستای ولدیان بخش ایواغلی با نصب تابلو اینورتر و اصلاح شبکه و خط انتقال رفع شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ 21 November 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت گفت : آب شرب این روستا از یک دهانه چشمه و یک حلقه چاه تامین می گردد. با توجه به کاهش بارندگی ها و کاهش آب چشمه ها و چاه ها، این روستا با تنش آبی مواجه می باشد.

توحید احمدی تصریح کرد : لذا پیرو اقدامات انجام یافته و اصلاح خط انتقال چشمه و اصلاح شبکه توزیع آب کمبود آب روستا مرتفع نگردیده لذا درخصوص حل مشکل جلسه مشترک شرکت آب و فاضلاب خوی با بخشدار محترم و اعضای شورای اسلامی روستای ولدیان در دهیاری این روستا برگزار شد.

وی افزود : صورت جلسه ای تنظیم گردید، که اولین بند از صورتجلسه مربوط به بررسی فنی حل مشکل تامین آب روستا بود که بعد از بررسی های انجام یافته توسط واحد انرژی و بهره برداری شرکت طرح تعویض الکترو پمپ چاه و همچنین تعبیه دو دستگاه تابلو برق اینورتر چاه و ایستگاه میانی جهت راه اندازی آرام الکترو پمپ ها برای کاهش پدیده ضربه قوچ برنامه ریزی و اجرایی گردید.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت خاطر نشان کرد : با اجرای این طرح و اصلاح شیرهای تخلیه هوای موجود در مسیر، اتفاقات و ترکیدگی ناشی از پدیده ضربه قوچ در خط انتقال و در نتیجه قطع آب مشترکان به حداقل رسیده و مشکل کمبود و قطعی های مکرر آب اهالی محترم روستای ولدیان مرتفع گردید.
گفتنی است روستای ولدیان از روستاهای تحت پوشش شهرستان خوی و با جمعیت حدود 1572 نفر به تعداد 500 خانوار در بخش ایواوغلی شهرستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار