با پیاده سازی قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی» در استان خوزستان و پس از بررسی بازخورد‌های مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل در این استان، این قابلیت در ۷ استان خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، گیلان، مازندران و آذربایجان غربی نیز به طور آزمایشی راه‌اندازی شد. (این خدمت برای نخستین بار در ایران هفته گذشته توسط شاتل موبایل راه اندازی شده بود.)
کد خبر: ۱۰۱۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ 21 November 2021

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در کنار پیاده سازی فاز جدید هوشمندی سیم کارت های شاتل موبایل و همزمان با افزایش قابلیت ها و دقت این فناوری نوآورانه، با راه اندازی قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی» در 8 استان کشور، مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل در این استان ها امکان استعلام وضعیت اتصال شبکه رادیویی، تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان و فعالسازی مجدد انتخاب هوشمند شبکه را تنها از طریق شماره‌گیری کد‌دستوری #۸*۱* خواهند داشت.

بر این اساس، مشترکین این استان ها از این پس قادر خواهند بود به امکان استعلام وضعیت شبکه ای که به آن متصل هستند با شماره گیری مستقیم کد دستوری #۱*۸*۱*، به قابلیت انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی مورد نظر بین هر سه شبکه رادیویی اصلی کشور با شماره‌گیری مستقیم کد دستوری #۲*۸*۱* و به فعالسازی مجدد انتخاب هوشمند، با شماره‌گیری مستقیم کد دستوری  #۳*۸*۱* دسترسی داشته باشند. در صورت انتخاب شبکه رادیویی میزبان به صورت دستی در استان های نامبرده، با خروج مشترک از شهر محل سکونت و یا در صورت کاهش فناوری شبکه انتخابی، قابلیت انتخاب هوشمند مجدد به صورت خودکار فعال شده و بهترین پوشش شبکه برای مشترک انتخاب خواهد شد.

گفتنی ست شاتل موبایل به زودی این قابلیت جدید را در سایر استان‌های کشور نیز پیاده­سازی خواهد کرد.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور است که امکان اتصال هوشمند و خودکار به سه شبکه رادیویی تلفن همراه کشور را فراهم کرده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سیمکارت های هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایتhttps://shatelmobile.ir/مراجعه‌ کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

انتهای رپرتا آگهی

برچسب ها: شاتل ، ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار