به همت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نخستین جشنواره نمایش های خیابانی با عنوان طراوت در خوی آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ 17 November 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،مجید خلخالی دبیر اجرایی این جشنواره در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به اهمیت استفاده از آب و صرفه جویی در مصرف آن در این شهرستان برگزار می شود و همه تلاش‌مان این است اهداف مان را از طریق زبان هنر به مردم انتقال دهیم .
وی اضافه کرد: این جشنواره به ۲ زبان تُرکی و فارسی با موضوعات استفاده بهینه از آب خاکستری ، مدیریت مصرف آب و آب مایه حیات است در سطح شهرستان های خوی ، سلماس و چایپاره برگزار می شود.
دبیر نخستین دوره جشنواره نمایش خیابانی "طراوت افزود: فراخوان طی روزهای اول تا بیستم آبان ماه منتشر شد و داوری آثار 22 لغایت 24 آبان ماه انجام گرفت و هم اکنون چهار اثر اجرا را دارند.
خلخالی افزود: چمچه خاتون به کارگردانی محمد(سام)مصطفایی؛ آب را گل نکنیم به کارگردانی هانیه عزت‌جو ، نمایش مرک تدریجی به کارگردانی حمیدرضا حاجی رستملو؛ نمایش وسواس به کارگردانی جواد نجاری در مکانهای مختلف شهر اجرا می شوند.
وی افزود: اختتامیه این جشنواره 28 آبانماه در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان خوی برگزار می شود و به نفرات برتر در زمینه های طرح و ایده ،کارگردانی ، بازیگری مرد و زن دیپلم افتخار و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
خلخالی ادامه داد: از سه گروه نمایشی برتر نیز برای اجراهای بیشتر بعد از جشنواره حمایت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار