عباسی فرماندار خوی گفت : پایانه مرز رازی خوی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان وبا پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال تکمیل است .
کد خبر: ۱۰۰۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ 11 November 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ازخوی، حسین عباسی فرماندار خوی درجمع خبرنگاران گفت : رسانه ها رکن چهارم دموکراسی جهان هستند و پیشرفته ترین کشور ها و جوامع آنهایی هستند که با خبرنگاران و اصحاب رسانه رابطه صمیمی و تنگاتنگ دارند.
وی خطاب به روسای ادارات و سازمان ها گفت : روسای ادارات و سازمان ها رابطه خودرا با خبرنگاران نزدیک کنند ونقد پذیر باشند و توسط خبرنگاران با مردم صحبت نمایند و در حل مشکلات مردم گام های بلند و بیشتری بردارند.

عباسی در ادامه سخنان خود به پروژه های عمرانی در دست اجرا اشاره کرد و گفت : پایانه مرز رازی خوی که یکی از زیباترین و بزرگترین پایانه های مرزی کشور است و با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال تکمیل شدن بوده ودر دهه فجر سالجاری به بهره برداری می رسد
وی افزود : برای احداث این پروژه مهم اقتصادی ،بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظرگرفته شده است.
عباسی درزمینه پروژهای راهسازی درحال اجرا نیزگفت:برای تعریض و بهسازی جاده های اصلی خوی، سه پروژه با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان در حال اجراهستند که تعریض و بهسازی جاده خوی- قطور یکی از آنهاست که از پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد وراههای روستایی هم ۱۵ پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و باپیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد درحال اجرا هستند.
عباسی با اشاره به ساماندهی سه راهی خوی- ایواوغلی نیز گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه با ۳۶ درصد درحال اجرا با وضعیت نامطلوبی است که درحال حاضر میلیاردتومان برای این پروژه هزینه شده وبرای اتمام آن ۴۰ میلیاردتومان اعتبار لازم است .

فرماندار خوی درادامه به دیگر پروژه های نیمه تمام شهرستان خوی که درحال اجرا هستند اشاره کردوگفت: در شهرستان خوی ۱۳۶ پروژه عمرانی ، بهداشتی و آموزشی نیمه تمام وجود دارد که درحال اجرا هستند.
وی افزود: برای این طرح ها ۱۷۸ میلیارد تومان اعتبار تصویب شده که با تخصیص به موقع ،این پروژه ها به اتمام و بهره برداری می رسند.
عباسی با اشاره به پروژه های مهم دیگر در حال اجرا درحوزه گازرسانی وآب نیزگفت : ۴۰ پروژه درحوزه گازرسانی در شهرهای قطور و زرآباد با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان ودرحوزه آب شرب شهری ۹ پروژه با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد و آب شرب روستایی نیز ۹ پروژه با اعتبار ۸ و نیم میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی بیش از۷۰ درصد در حال اجرا هستند.
وی در ادامه به پروژه های حوزه بهداشت ، درحال اجرای شهری و روستایی اشاره کردو گفت: پروژه کلینیک تخصصی بیماران سرطانی با اعتبار ۵ میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و همچنین سه پروژه در حوزه بهداشت روستایی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا هستند .
وی اضافه نمود : امیدواریم با حمایت دولت سیزدهم شاهد تکمیل این پروژه باشیم تا مایه افتخار شهر و کشورمان شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار