استاندار آذربایجان غربی بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از وقوع سیل و تهیه پرونده های خسارت دیدگان تاکید کرد
کد خبر: ۱۰۰۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴ 06 November 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی در بازدید از مناطق سیل زده مهاباد  گفت: با پیگیری های انجام شده و تلاش نیروهای امدادی و خدمات رسان در ساعات اولیه بعد از سیل، لایروبی و پاکسازی خیابانها انجام شده و در حال حاضر نیز رفع آبگرفتگی ازمنازل مسکونی شهروندان مهابادی در مناطق سیل زده در حال انجام است که امیدواریم تا پایان امشب این عملیات به اتمام برسد .

معتمدیان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشبختانه این سیل خسارت جانی نداشته است، گفت: با پیگیری های انجام شده و تلاش نیروهای امدادی و خدمات رسان در ساعات اولیه بعد از سیل لایروبی و پاکسازی خیابانها انجام شده و در حال حاضر نیز رفع آبگرفتگی ازمنازل مسکونی شهروندان مهابادی در مناطق سیل زده در حال انجام است که امیدواریم تا پایان امشب این عملیات به اتمام برسد .

 

وی با تاکید بر اینکه باید تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز سیل های مشابه در شهرستان مهاباد صورت گیرد، افزود: معاون امور عمرانی استاندار و شهرداری باید مطالعات لازم در این زمینه و تدابیر لازم برای جلوگیری ازوقوع سیل های مشابه را انجام دهد.

 

وی با قدردانی از تماس تلفنی رییس جمهور محترم و پیگیری های وزیر محترم کشور، اظهار داشت: پرونده خسارت دیدگان سیل مهاباد  در اسرع وقت جمع بندی و برای اخذ خسارت به مرکز ارسال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار