در حال حاضر در ۶۰ درصد از جایگاه‌های بنزین آذربایجان غربی عرضه سوخت با کارت انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ 30 October 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ارومیه در تشریح آخرین وضعیت جایگاه‌های بنزین در استان گفت:با  اقدامات انجام شده تمامی ۱۶۰ جایگاه سوخت در استان به صورت دستی بازگشایی شده و عرضه سوخت در 6۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان با کارت سوخت انجام می‌شود.

مجرد  با بیان اینکه تلاش‌ها برای بازگشت جایگاه‌های عرضه سوخت به مدار کماکان ادامه دارد، افزود: ۱۰۰ درصد کارهای مربوط به استان انجام شده  وبرای تکمیل چرخه   ارائه بنزین به صورت کارتی توسط جایگاه‌ها،  مشکلات فنی باید از تهران برطرف شود.

 

وی  با بیان اینکه تا دو روز آینده تمام جایگاه‌های بنزین استان به روال عادی باز می‌گردد، گفت: در روزهای آینده تمام جایگاه‌های بنزین استان به حالت عادی بازگردند و در شهرستان‌ها نیز اکیپ‌های مورد برای حل مشکل اعزام می‌شود تا دو روز آینده همه جایگاه‌های سوخت استان به حالت عادی باز خواهند گشت.

 

مجرد با بیان اینکه ۱۲ اکیپ متشکل از کارشناسان سامانه هوشمند، خدمات مهندسی و پیمانکار پشتیبان در شهرستان ارومیه به جایگاه‌های بنزین اعزام شده‌اند تا وضعیت جایگاه‌ها به حالت عادی بازگردد، افزود: بازگشت جایگاه‌های بنزین به حالت عادی امری زمان بر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار