طرح «نوجوان امروز، طلایه دار فردا» با هدف فعال‌سازی ظرفیت نهاد نماز جمعه در هم‌افزایی و هماهنگی فعالیت‌های تعلیم و تربیت و الگو سازی برای نوجوانان در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 30 October 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی گفت: ارتباط سازنده بین ستادهای اقامه‌ نماز جمعه و آموزش و پرورش مهم بوده و عملیات شبکه در روز نوجوان با شعار «نوجوان امروز، طلایه‌دار فردا» طرحی است که توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و با همکاری تشکل‌های دانش آموزی در بازه زمانی ۸ الی ۱۴ آبان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام امیر عبدل، ادامه داد: هویت‌بخشی به نسل جوان، فعال‌سازی ظرفیت نهاد نماز جمعه در جهت هم‌افزایی و هماهنگی فعالیت‌های تعلیم و تربیت و الگو سازی برای نوجوانان از  اهداف این طرح است

 

سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی در بین دانش‌آموزان هدف اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی است.

 

رحمانی افزود: تشکل‌های دانش‌آموزی استان در موضوع فرهنگ‌سازی‌ پیشرو هستند و در بسیاری از برنامه‌های تربیتی اعم از یادواره‌های شهدا و جشنواره علم‌دار عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

 

وی  بیان کرد: رویکرد آموزش و پرورش استان ترغیب حضور دانش‌آموزان در تشکل‌های دانش‌آموزی است چرا که فعالیت در این تشکل‌ها، سلامت روحی و روانی دانش آموزان را در پی خواهد داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار