با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و مسئولان عالی رتبه آذربایجان غربی، شعبه شهید رجایی بیمه آسیا در ارومیه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ 14 October 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، افتتاح شعبه شهید رجایی بیمه آسیا در ارومیه با حضور مسعود بادین نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی،آیدین رحمانی معاون عمرانی استانداری، ، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و سایر مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم با اشاره به اهمیت صنعت بیمه گفت: در تمام دنیا هیچ عملیات اقتصادی، صنعتی، حمل و نقل و ... بدون پوشش بیمه شکل نمی گیرد و خوشبختانه عملکرد صنعت بیمه در ایران، در حمایت از کلیه فعالیت های اقتصادی و تولیدی، قابل توجه بوده است.

مسعود بادین تحریم ها را موجب نهادینه شدن جایگاه صنعت بیمه در کشور توصیف کرد و اظهار داشت: وقوع حوادث مختلف در سال های اخیر از جمله حادثه زلزله، وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا نشان داد که صنعت بیمه به شایستگی در کنار مردم و دولت بوده است.

وی با اشاره به وقوع سیل در سال های گذشته و عملکرد صنعت بیمه افزود: خسارت دیدگان حادثه سیل با عملکرد به موقع و مناسب صنعت بیمه به راحتی خسارت خود را دریافت کردند و در اسرع وقت به دارایی های از دست رفته خود، دست یافتند.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا افزود: بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور، با ۶۲ سال سابقه در عرصه بیمه گری در خدمت هم وطنان عزیز برای پوشش انواع بیمه ای آماده است.

مدیرعامل بیمه آسیا، عملکرد این شرکت در آذربایجان غربی را بسیار خوب ارزیابی کرد و با اشاره به موقعیت استراتژیک استان، و منحصر بفرد بودن پتانسیل های آذربایجان غربی در کشور به جهت هم مرز بودن با سه کشور و وجود ۹ گمرک اظهار داشت: با افتتاح دومین شعبه بیمه آسیا در ارومیه، باید بیش از گذشته فعال بود و با حمایت مسئولین محترم استانی از ظرفیت های بالقوه استان در مسیر توسعه این منطقه و افزایش نفوذ بیمه، حداکثر بهره را برد.

در این مراسم همچنین آیدین رحمانی، معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی در سخنانی از تلاش های مدیر عامل در راه اندازی دومین شعبه در ارومیه و خدمات متنوع بیمه ای به هم استانی ها توسط بیمه آسیا تقدیر کرد و گفت: بیمه یکی از ارکان توسعه اقتصادی در هر کشوری است که با ارائه خدمات گوناگون علاوه بر حفظ سرمایه‌های اشخاص حقیقی و حقوقی در قالب ثروت ملی، از طریق جبران خسارت‌های احتمالی، مبادلات اقتصادی و سرمایه گذاری را در بخش‌های مختلف اقتصادی، تسهیل می‌کند و انگیزه لازم را برای اجرا و توسعه طرح های اقتصادی به وجود می آورد.

وی اظهار داشت: صنعت بیمه یکی از بزرگترین صنایع در کشور محسوب می شود که با استفاده از آن می توان بخشی از خسارات وارده به افراد را جبران کرد.

رحمانی با بیان اینکه یکی از حلقه های مفقوده در کشور اصلاح نقاط حادثه خیز جاده است گفت:صنعت بیمه می تواند با پرداخت بخش کوچکی از در آمد خود در اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای کشور در کنار دولت گام موثری برای حذف و اصلاح این نقاط انجام داده و ایمنی جاده ها را افزایش دهد.

در ادامه این مراسم سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمه کشاورزان از سالیان طولانی در استان لاینحل باقی مانده است گفت:بیمه کشاورزان در استان باید مورد توجه شرکت های بیمه قرار گیرد.

ذاکر با اشاره به نا آگاهی مردم از تهدیدات و آسیب های مختلف پیرامون خود وظیفه بیمه ها را در مورد آگاه سازی مردم خطیر بیان کرد و گفت: شرکت های بیمه باید با اطلاع رسانی دقیق و مد نظر قرار دادن الگوهای سایر کشورها در صدد کاستن از خسارات و آسیب های وارده به مردم برآیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار